Ako nakupovať
7 krokov k úspešnému nákupu
- Vyberte si produkt
- Kliknite na tlačidlo „Vložiť do košíka“
- Kliknite na tlačidlo „Košík" alebo „Pokladňa"
- Prihláste sa
- Sledujte pokyny (tlačidlá "Ďalší krok")
- Potvrďte objednávku
- Overte si Vašu objednávku v časti "Môj účet"
Ako objednať?
Vyberte si tovar z našej širokej ponuky a kliknite myšou na tlačidlo „Vložiť do košíka“. Tovar sa sám premiestni do nákupného košíka. Následne sa budete môcť rozhodnúť, či chcete nákup uzavrieť alebo pokračovať v nakupovaní (tlačidlo „Pokračovať v nakupovaní“). Keď ste ukončili svoj nákup, stlačte tlačidlo „Košík" alebo „Pokladňa". „Košík" slúži na prezretie si obsahu nákupného košíka. Ak chcete odstrániť niektorú z položiek v nákupnom košíku, kliknite na obrázok smetného koša vedľa ceny produktu. Pre vytvorenie objednávky sledujte pokyny. Tlačidlo „Pokladňa" Vás zavedie priamo k spôsobu doručenia a platbe. Potom, čo záväzne potvrdíte svoju objednávku kliknutím na tlačidlo „Potvrdiť objednávku" v poslednom kroku, dostanete okamžite spätné potvrdenie o prijatí objednávky na e-mailovú adresu, ktorú ste uviedli vo formulári.
Ako dopraviť?
Môžete si vybrať medzi dvoma spôsobmi prevzatia Vašej objednávky:
- osobne v na adrese skladu po telefonickom dohovore
- alebo poštou.
V rámci Slovenska Vám tovar pošleme prostredníctvom služieb Slovenskej pošty formou listu alebo balíka v závislosti od veľkosti a hmotnosti Vašej objednávky. Dodacia lehota uvedená pri vytváraní objednávky znamená, do koľkých dní Vám pošleme objednávku. K tejto dobe je potrebné pripočítať 1-3 pracovné dni, čo je bežná dodacia lehota Slovenskej pošty. Ak Vám tovar alebo oznámenie o uložení na pošte nie je doručené ani do 7 dní po našom oznámení o odoslaní, kontaktujte nás a Vašu poštu. Bližšie informácie o Vašom balíku a možných dôvodoch nedoručenia Vám po preverení následne poskytneme e-mailom.
Ako zaplatiť?
Tovar posielame vo forme dobierky, t.j. za objednaný tovar zaplatíte až pri doručení. V prípade osobného odberu za Vašu objednávku zaplatíte až pri samotnom preberaní. Ku každej zásielke prikladáme faktúru, ktorá slúži ako daňový doklad a záručný list. V prípade, že doklad chýba, informujte nás čo najskôr telefonicky alebo na e-mailovej adrese info@oliwer.sk. Ak si neželáte, aby sme Vám k zásielke priložili faktúru, uveďte to pri vytváraní objednávky v časti Poznámky alebo nám to oznámte neskôr e-mailom alebo telefonicky.
Želáme Vám rozprávkový nákup!
Váš Oliwer