Ako nakupovať

7 krokov k úspešnému nákupu

  1. Vyberte si produkt
  2. Kliknite na tlačidlo „Vložiť do košíka
  3. Kliknite na tlačidlo „Košík" alebo „Pokladňa"
  4. Prihláste sa
  5. Sledujte pokyny (tlačidlá "Ďalší krok")
  6. Potvrďte objednávku
  7. Overte si Vašu objednávku v časti "Môj účet"

Ako objednať?

Vyberte si tovar z našej širokej ponuky a kliknite myšou na tlačidlo „Vložiť do košíka“. Tovar sa sám premiestni do nákupného košíka. Následne sa budete môcť rozhodnúť, či chcete nákup uzavrieť alebo pokračovať v nakupovaní (tlačidlo „Pokračovať v nakupovaní“). Keď ste ukončili svoj nákup, stlačte tlačidlo „Košík" alebo „Pokladňa". „Košík" slúži na prezretie si obsahu nákupného košíka. Ak chcete odstrániť niektorú z položiek v nákupnom košíku, kliknite na obrázok smetného koša vedľa ceny produktu. Pre vytvorenie objednávky sledujte pokyny. Tlačidlo „Pokladňa" Vás zavedie priamo k spôsobu doručenia a platbe. Potom, čo záväzne potvrdíte svoju objednávku kliknutím na tlačidlo „Potvrdiť objednávku" v poslednom kroku, dostanete okamžite spätné potvrdenie o prijatí objednávky na e-mailovú adresu, ktorú ste uviedli vo formulári.

Ako dopraviť?

Môžete si vybrať medzi dvoma spôsobmi prevzatia Vašej objednávky:

  • osobne v na adrese skladu po telefonickom dohovore
  • alebo poštou.

V rámci Slovenska Vám tovar pošleme prostredníctvom služieb Slovenskej pošty formou listu alebo balíka v závislosti od veľkosti a hmotnosti Vašej objednávky. Dodacia lehota uvedená pri vytváraní objednávky znamená, do koľkých dní Vám pošleme objednávku. K tejto dobe je potrebné pripočítať 1-3 pracovné dni, čo je bežná dodacia lehota Slovenskej pošty. Ak Vám tovar alebo oznámenie o uložení na pošte nie je doručené ani do 7 dní po našom oznámení o odoslaní, kontaktujte nás a Vašu poštu. Bližšie informácie o Vašom balíku a možných dôvodoch nedoručenia Vám po preverení následne poskytneme e-mailom.

Ako zaplatiť?

Tovar posielame vo forme dobierky, t.j. za objednaný tovar zaplatíte až pri doručení. V prípade osobného odberu za Vašu objednávku zaplatíte až pri samotnom preberaní. Ku každej zásielke prikladáme faktúru, ktorá slúži ako daňový doklad a záručný list. V prípade, že doklad chýba, informujte nás čo najskôr telefonicky alebo na e-mailovej adrese info@oliwer.sk. Ak si neželáte, aby sme Vám k zásielke priložili faktúru, uveďte to pri vytváraní objednávky v časti Poznámky alebo nám to oznámte neskôr e-mailom alebo telefonicky.

Želáme Vám rozprávkový nákup!

Váš Oliwer